fredag den 19. april 2013

Vote

Jeg skal til Bryllup her til sommer, og skal have en kjole på. Jeg er en af dem det køber skoene først, og her er de.

Nu skal jeg så finde ud af hvilke kjole det skal være, og håber i vil hjælpe mig. Så sæt din stemme på hvilken en det skal være. Det gøres nederst på denne side.

Stram kjole i en fast jersey. den har åben ryg, og læderbælte i taljen.

Kjolemed meget vidde, skal leves i et tungt materiale, den har et smali bånd i taljen. 
Slå om kjole med læg som skal skabe form og vidde. skal laves i et tungt mat materiale.


What dress
  
pollcode.com free polls 

Glæder mig til at hører hvad i synes

1 kommentar:

  1. Hmm...måske den edgy? Det umiddelbare valg ville ellers være den romatiske, men det tror jeg alligevel bliver for tuttenuttet med de (i øvrigt fabelagtige!) sko. Derfor stemmer jeg for kontrasten :-)

    SvarSlet