mandag den 29. juli 2013

Brudekjole

Lørdag den 12 juli var jeg til årets bryllup, det var en fantastisk dag og fest. Bruden var min svigerinde og hendes skønne kæreste der skulle giftes. Vores gave til dem var brudekjolen som jeg har knoklet med de sidste mange måneder. Det var en kjole med masser af håndsyning, flotte blonder og den fedeste silke. Der var ikke sparret på noget.

Jeg syr ikke så mange brudekjoler om året, max. 5 stk. af den årsag at det er rimelig krævende og jeg lægger så meget energi i dem, da jeg ved hvor vigtig kjolen er for de fleste piger. Denne kjole betød rigtig meget for mig, og jeg blev SÅ tilfreds med den. Her er lidt billeder af den og det smukke par.

klar inden sidste fitting, så er man altid lidt spændt på om det hele er som det skal være

Den passede

Den store dag










slæbet kunne hægtes op så hun ikke gik og faldt i det



Altid godt med sin skrædder ved hånden

2 kommentarer:

  1. Wow, hvor er den kjole flot! :-)

    www.camillajb.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kjole! :)

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet