søndag den 27. oktober 2013

Smukke gamle kraver

Molly gik og pillede i mit klædeskab forleden dag. Det kan være temmelig irriterende, for efter 10 minutter Ligger alt mit tøj, som oftest, over alt. Men det accepterer jeg, for der er ro mens det står på, og hun hygger sig meget med det. Denne gang fik hun fat i en kasse, som jeg havde glemt alt om. Jeg blev faktisk rigtig glad, da hun kom hen med en gammel krave om hovedet og sagde hat. Det er hæklet og kniplet kravet fra da jeg var barn, samt en enkelt jeg har fra en tur til Stockholm, år tilbage. Jeg tror jeg vil prøve at lave nogle kjoler eller bluser hvor de skal monteres. De er simpelthen for smukke til at ligge i en kasse.












3 kommentarer:

  1. Smukke kraver og skønne billeder!

    SvarSlet
  2. De er da helt utrolig fine. Den med pailletterne er fantstisk -men de andre vinder også ved deres smukke enkelhed. Glæder mig til at se, hvad du får ud af dem.

    SvarSlet
  3. Wow. Hvor er de smukke. Glæder mig til at se hvad du kreere til dem!,

    SvarSlet